Reklamácia služieb cestovnej kancelárie



Podľa Občianskeho zákonníka musí spotrebiteľ podať návrh na reklamáciu služieb cestovnej kancelárie do troch mesiacov od ukončenia zájazdu, cestovná kancelária je potom povinná na reklamáciu reagovať do 30 pracovných dní.

Pri reklamácii služieb cestovnej kancelárie postupujte podľa príslušného odseku cestovnej zmluvy s uvedenými podmienkami reklamácie. Ak nie sú podmienky reklamácie uvedené v cestovnej zmluve, v takom prípade sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákona.

Reklamácia musí mať písomnú formu a musí byť zaslaná buď priamo cestovnej kancelárii, s ktorou ste uzavreli cestovnú zmluvu, alebo cestovnej agentúre, ak ste zájazd zakúpili prostredníctvom iného predajcu. Reklamáciu pošlite doporučeným listom alebo doručte osobne (nechajte si potvrdiť prevzatie listu na priloženú kópiu). Cestovná kancelária má na vybavenie reklamácie najdlhšie 30 dní, pokiaľ nebolo dohodnuté inak.

Pri zistení nedostatku na mieste pobytu je vhodné bezodkladne kontaktovať delegáta cestovnej kancelárie (u zájazdov, kde nie je služba delegáta zaistená, tak kontaktovať poskytovateľa služby, ktorú reklamujete), oznámiť mu zistený nedostatok alebo rozpor medzi skutočnosťou a uzavretou cestovnou zmluvou a požiadať ho o nápravu. Ak sa nepodarí nedostatok na mieste odstrániť a ani nie je poskytnúť adekvátne náhradné plnenie, musí delegát (alebo zástupcu poskytovateľa služby) s vami spísať reklamačný protokol.

Ak nebol reklamačný protokol spísaný na mieste, odporúča sa tak urobiť čo najskôr po návrate do SR.

nejlevnejsidovolena.cz
300x264

960x100

300x264